NOVO - Letno poročilo javnega zavoda za 2021
Vabimo vas na spletni seminar Priprava letnega poročila javnega zavoda za leto 2021, ki bo potekal na daljavo preko aplikacije Teams v ponedeljek, 24. 1. 2022 od 9.00 do 12.00.Spletni seminar bo vodila Majda Gominšek, ekonomistka, finančna svetovalka z dolgoletnimi praktičnimi izkušnjami na področju finančnega, računovodskega in davčnega poslovanja v javnem sektorju.
Seminar je namenjen ravnateljem, direktorjem javnih zavodov, računovodjem in knjigovodjem v šolah, vrtcih in javnih zavodih.
Na spletnem seminarju se boste podrobneje seznanili z oblikovanjem zaključnega računa, izračunom in porabo presežkov in razmejitvijo javne službe in tržne dejavnosti.
Vsebina:
- POMEMBNEJŠI PREDPISI ZA PRAVNE OSEBE JAVNEGA PRAVA NA RAČUNOVODSKO-FINANČNEM PODROČJU IN NOVOSTI IZ LETA 2021
- USKLAJEVANJE TERJATEV MED OBČINAMI IN ZAVOD
- EVIDENTIRANJE PRIHODKOV DRŽAVNE POMOČI
- PRIPRAVA IN IZVEDBA INVENTURNEGA POPISA
- OSNOVNA PRIPOROČILA ZA IZDELAVO LETNEGA POROČILA ZA LETO 2021
- RAČUNOVODSKI IZKAZI - POJASNILA, POSEBNOSTI, ZAKONSKE NOVOSTI, PRIMERI
- DAVČNI OBRAČUNI, KORIŠČENJE DAVČNIH OLAJŠAV
- PRIPRAVA IZJAVE O NOTRANJI REVIZIJI
- PRIPRAVA FINANČNEGA NAČRTA ZA LETO 2022 IN AKTUALNE NOVOSTI V LETU 2022
Trajanje: 9.00 do 12.00
- odmor od 10.00 do 10.10
- odmor od 11.00 do 11.10
Na spletni seminar se prijavite z izpolnitvijo spletnega obrazca tukaj
Po uspešni prijavi boste na vaš elektronski naslov prejeli potrdilo. Prijave sprejemamo do vključno 19. 1. 2022.
Udeleženci seminarja boste dan pred pričetkom po elektronski pošti prejeli povezavo do Teams.
Kotizacijo za seminar v višini 99,00 € (22% DDV vključen) plačate na podlagi izstavljenega računa po izvedenem seminarju. Kot naročilnica velja vaša spletna prijava, lahko pa naročilnico tudi pošljete na elektronski naslov marija.pikl@zlu.si. V ceno je vključeno gradivo, ki ga boste prejeli po elektronski pošti po izvedenem seminarju.
Popust: Za vsakega naslednjega udeleženca iz iste organizacije priznamo 20 odstotni popust.
Odjava: Rok za morebitno odpoved (pisno) je 2 delovna dneva pred seminarjem. Ob odjavi 1 dan pred izvedbo vam bomo zaračunali administrativne stroške v višini 30 % kotizacije. Pri odjavi na dan seminarja ali neudeležbi kotizacije ne vračamo.
V primeru premajhnega števila udeležencev si pridržujemo pravico odpovedi spletnega seminarja.
Vljudno vabljeni.